Museu Marítim de Mallorca al Centre Cultural Ses Voltes

A l’any 2018 va començar la seva travessia el Museu Marítim de Mallorca. A partir de l’estiu del mateix any, s’iniciaren un conjunt d’entrevistes amb diferents agents vinculats al patrimoni marítim, i s’inicià un procés participatiu, amb diferents taules de treball i la instal•lació itinerant: La xarxa dels desitjos.

Fruit d’aquest procés participatiu es generaren les Primeres i Segones Jornades d’Estudis de la Mar. Tot aquest treball de cocreació, junt amb el projecte impulsat pel director gerent del museu propicià la contractació de diferents tècnics per a poder crear l’espai expositiu del Centre Cultural Ses Voltes, espai gestionat pel Consorci Museu Marítim, on hi ha ubicada la seu central del Museu Marítim de Mallorca.

• Comissàries: Catalina Gayà Morlà, Laia Seró
  • Tècnic Patrimonial: Manuel Gómez Planas